VOICE Portal: Voicemails beluisteren en berichten afspelen
Met de VOICE Portal kun je jouw voicemail instellen en afluisteren, en daarnaast ook andere handige instellingen aanpassen. Volg de onderstaande instructies om aan de slag te gaan.
1. Hoofdmenu VOICE Portal
Voor toegang tot de VOICE Portal bel je 1233. Voor berichten wordt standaard jouw gepersonaliseerde naam gebruikt. Wil je liever een persoonlijke boodschap opnemen? Dat kan ook.
Bellers krijgen dit te horen wanneer je in gesprek bent, of wanneer je niet opneemt. Hieronder een overzicht van de verschillende instellingen:
Toets 1: voor toegang tot je voicemail.
Toets 3: voor het instellen van jouw persoonlijke naam.
Toets 4: voor het veranderen van de doorschakelopties.
Toets 8: voor het veranderen van jouw toegangscode.
Toets 9: voor het verlaten van het hoofdmenu.
Wil je het menu nog een keer herhalen? Druk dan op ‘#’.
2. Toegang tot voicemail
Voor het instellen van verschillende boodschappen, zoals introductieboodschap en je voicemail, bel je eerst 1 2 3 3 > 1. Hieronder een overzicht van de verschillende functies en instellingen:
Toets 1: voor het afspreken van voicemailberichten
Toets 2: voor het instellen van een introductiebericht wanneer je in gesprek bent.
Toets 3: voor het instellen van een introductiebericht wanneer je niet opneemt.
Toets 7: voor het verwijderen van alle berichten.
Toets #: om het huidige menu te herhalen.
3. Afspelen van berichten
Om berichten af te spelen in de VOICE Portal bel je eerst 1233 > 1 > 1. Vervolgens kun je en keuze maken uit deze opties en instellingen:
Toets #: om het bericht te bewaren.
Toets 7: om het bericht te verwijderen.
Toets 2: om het bericht (nogmaals) af te spelen.
Toets 4: om het vorige bericht af te spelen.
Toets 5: om de aflevergegevens te beluisteren.
Toets 6: om het volgende bericht af te spelen.
Toets 8: om de beller van het bericht terug te bellen.
Wil je terug naar het vorige menu? Toets dan ‘*’ in.
4. Tijdens het afspelen van berichten
Wanneer je een bericht afluistert, kun je de volgende acties uitvoeren:
Terugspoelen (3 sec): hiervoor druk je op de ‘1’
Pauzeren: om het afspelen te pauzeren druk je op ‘2’
Vooruitspoelen: Om drie seconden vooruit te spoelen druk je op ‘3’
Speel af vanaf begin: om naar het begin van het bericht te gaan druk je op ‘4’
Ga naar het einde: om naar het einde van het bericht te gaan druk je op ‘6’
5. Verander je toegangscode
Wanneer je jouw toegangscode tot de VOICE Portal wilt aanpassen bel je eerst 1 2 3 3 > 8. Vervolgens druk je een ‘#’ voor het instellen van een nieuwe pincode. Toets hierna jouw nieuwe pincode in en druk vervolgens weer op een ‘#’ om de pincode af te sluiten. Om terug te gaan naar het vorige menu druk je op ‘*’
IT is meer dan alleen een nieuwe laptop of printer. Het is het feilloos samenwerken aan projecten met collega’s, het zijn de tevreden klanten dankzij optimale service en het is de soepele communicatie tussen verschillende teams en afdelingen. Bij LennMedia doen we er daarom alles aan om ervoor te zorgen dat jij altijd bereikbaar bent. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat!
1. Hoofdmenu VOICE Portal
Voor toegang tot de VOICE Portal bel je 1233. Voor berichten wordt standaard jouw gepersonaliseerde naam gebruikt. Wil je liever een persoonlijke boodschap opnemen? Dat kan ook.
Bellers krijgen dit te horen wanneer je in gesprek bent, of wanneer je niet opneemt. Hieronder een overzicht van de verschillende instellingen:
Toets 1: voor toegang tot je voicemail.
Toets 3: voor het instellen van jouw persoonlijke naam.
Toets 4: voor het veranderen van de doorschakelopties.
Toets 8: voor het veranderen van jouw toegangscode.
Toets 9: voor het verlaten van het hoofdmenu.
Wil je het menu nog een keer herhalen? Druk dan op ‘#’.
2. Toegang tot voicemail
Voor het instellen van verschillende boodschappen, zoals introductieboodschap en je voicemail, bel je eerst 1 2 3 3 > 1. Hieronder een overzicht van de verschillende functies en instellingen:
Toets 1: voor het afspreken van voicemailberichten
Toets 2: voor het instellen van een introductiebericht wanneer je in gesprek bent.
Toets 3: voor het instellen van een introductiebericht wanneer je niet opneemt.
Toets 7: voor het verwijderen van alle berichten.
Toets #: om het huidige menu te herhalen.
3. Afspelen van berichten
Om berichten af te spelen in de VOICE Portal bel je eerst 1233 > 1 > 1. Vervolgens kun je en keuze maken uit deze opties en instellingen:
Toets #: om het bericht te bewaren.
Toets 7: om het bericht te verwijderen.
Toets 2: om het bericht (nogmaals) af te spelen.
Toets 4: om het vorige bericht af te spelen.
Toets 5: om de aflevergegevens te beluisteren.
Toets 6: om het volgende bericht af te spelen.
Toets 8: om de beller van het bericht terug te bellen.
Wil je terug naar het vorige menu? Toets dan ‘*’ in.
4. Tijdens het afspelen van berichten
Wanneer je een bericht afluistert, kun je de volgende acties uitvoeren:
Terugspoelen (3 sec): hiervoor druk je op de ‘1’
Pauzeren: om het afspelen te pauzeren druk je op ‘2’
Vooruitspoelen: Om drie seconden vooruit te spoelen druk je op ‘3’
Speel af vanaf begin: om naar het begin van het bericht te gaan druk je op ‘4’
Ga naar het einde: om naar het einde van het bericht te gaan druk je op ‘6’
5. Verander je toegangscode
Wanneer je jouw toegangscode tot de VOICE Portal wilt aanpassen bel je eerst 1 2 3 3 > 8. Vervolgens druk je een ‘#’ voor het instellen van een nieuwe pincode. Toets hierna jouw nieuwe pincode in en druk vervolgens weer op een ‘#’ om de pincode af te sluiten. Om terug te gaan naar het vorige menu druk je op ‘*’
IT is meer dan alleen een nieuwe laptop of printer. Het is het feilloos samenwerken aan projecten met collega’s, het zijn de tevreden klanten dankzij optimale service en het is de soepele communicatie tussen verschillende teams en afdelingen. Bij LennMedia doen we er daarom alles aan om ervoor te zorgen dat jij altijd bereikbaar bent. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat!
Bijgewerkt op: 23/05/2023
Dankuwel!