Let op! Maakt u gebruik van een externe mailprovider (zoals Office 365 of GSuite) dan is onderstaande handleiding niet van toepassing!

Ga in het menu Bestand en klik op + Account toevoegen.



Voer het volledige e-mailadres in dat je graag wilt instellen. Zorg dat bij 'Geavanceerde opties v' de optie 'Ik wil mijn account handmatig instellen' geselecteerd is.



klik op 'IMAP'.



Voer vervolgens het wachtwoord van het e-mailadres in en klik op 'Verbinding maken'.



De mailinstellingen worden automatisch opgehaald. Eventueel is het in het geval van een foutmelding ook mogelijk om de mailinstellingen handmatig te doen. Klik hiervoor op 'Accountinstellingen wijzigen'.

Tip! Mochten de mailinstellingen niet automatisch worden opgehaald, controleer dan eerst uw wachtwoord!



Vul onder de 'Inkomende e-mail' bij 'Server' en onder 'Uitgaande e-mail' bij 'Server' de mailserver in. Deze wordt weergegeven wanneer u een mailadres aanmaakt. Klik daarna op 'Volgende'.



Klik op 'Verbinding maken' en vervolgens op 'Gereed'. Het e-mail adres is nu toegevoegd.
Was dit artikel behulpzaam ?
annuleren
Dank je wel !