Ga je binnenkort op vakantie? Vergeet dan geen vakantiebericht, ook wel out of office bericht, in te stellen. Met onderstaande stappen stel je een vakantiebericht in in DirectAdmin.

Voor het instellen van een vakantiebericht ga je van DirectAdmin naar “E-mail Manager” en klik je op “Vacation Messages”. Op deze pagina kun je vakantieberichten toevoegen, verwijderen of bewerken.



Om een bericht aan te maken klik je op de knop “Set Vacation Message”.

Bij “Vacation Account” selecteer je het (mail)account waarvoor je het bericht wilt instellen.
Het voorvoegsel voor het onderwerp kun je opgeven bij “Subject Prefix”. Dit is bijvoorbeeld "Afwezig" of "Vakantie".
De start- en einddatum van het bericht kunnen worden ingesteld bij “Vacation Start” en “Vacation End”. Het vakantiebericht wordt automatisch in deze periode door de mailserver verstuurd.
Het bericht dat je wilt versturen geef je op bij "Vacation Message".



Klik vervolgens op “Create” om het vakantiebericht aan te maken. Het vakantiebericht is nu aangemaakt.

IT is meer dan alleen een nieuwe laptop of printer. Het is het feilloos samenwerken aan projecten met collega’s, het zijn de tevreden klanten dankzij optimale service en het is de soepele communicatie tussen verschillende teams en afdelingen. Bij LennMedia doen we er daarom alles aan om ervoor te zorgen dat jij altijd bereikbaar bent. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat!
Was dit artikel nuttig?
Annuleer
Dankuwel!