Artikelen over: Beveiliging

(247Services) Het menu



Menu functies



Door op de selectieknop te drukken kun je het menu van de 247Services App raadplegen.


Locatie


Werklocatie: Door het kiezen van ‘Werklocatie’ zal de locatie zichtbaar worden die als laatste geselecteerd werd bij ‘Overzicht locaties’.
Contactpersonen: Door het kiezen van ‘Contactpersonen’ kun je inzien welke hoofdgebruikers (gemarkeerd met een ster), gebruikers en gastgebruikers er voor een locatie aangemaakt zijn. De hoofdgebruiker kan hier extra contactpersonen toevoegen, de volgorde van de te informeren contactpersonen wijzigen en vakantieperiodes instellen.
Historie: Door het kiezen van ‘Historie’ kun je de loggegevens inzien, je kunt hier kiezen uit alle meldingen, enkel alarmen of enkel openingen & sluitingen.


Algemeen


Overzicht locaties: Door het kiezen van ‘Locaties’ kun je een andere locatie selecteren die voor jou beschikbaar is. Ook kun je hier een favoriete locatie selecteren door op het sterretje voor de locatie te drukken.
Meldingen: Door het kiezen van ‘Meldingen’ kan een overzicht worden opgevraagd van de locaties waar een melding voor open staat. Indien er geen meldingen openstaan is dit vermeld..
Paskaart: Door het kiezen van ‘Paskaart ’ kun je jouw paskaartgegevens opvragen. Hier zie je onder andere jouw unieke code die bij telefonisch contact gevraagd kan wordt ter verificatie van je identiteit. Daarbij staan hier de telefoonnummers voor het afmelden van een Alarm bij de meldkamer (alleen bij 247Alarm Business abonnement) en het bellen naar LennMedia voor technische ondersteuning. Als je achter één van deze nummers op het hoorntje klikt wordt een oproep gestart.
Gebruikerinfo: Door het kiezen van ‘Gebruikerinfo’ kun je informatie van de ingelogde gebruiker opvragen, ook is het mogelijk om hier jouw toegangscode, taal en geluiden van de een aantal meldingen wijzigen.
Uitloggen: Door het kiezen van ‘Uitloggen’ wordt de app vergrendeld.


IT is meer dan alleen een nieuwe laptop of printer. Het is het feilloos samenwerken aan projecten met collega’s, het zijn de tevreden klanten dankzij optimale service en het is de soepele communicatie tussen verschillende teams en afdelingen. Bij LennMedia doen we er daarom alles aan om ervoor te zorgen dat jij altijd bereikbaar bent. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat!

Bijgewerkt op: 16/01/2023

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!