Menu functies

Door op de selectieknop te drukken kunt u het menu van de 247Services App raadplegen.

Locatie
Werklocatie: Door het kiezen van ‘Werklocatie’ zal de locatie zichtbaar worden die als laats geselecteerd werd bij ‘Overzicht locaties’.
Contactpersonen: Door het kiezen van ‘Contactpersonen’ kunt u inzien welke hoofdgebruikers (gemarkeerd met een ster), gebruikers en gastgebruikers er voor een locatie aangemaakt zijn. De hoofdgebruiker kan hier extra contactpersonen toevoegen, de volgorde van de te informeren contactpersonen wijzigen en vakantieperiodes instellen.
Historie: Door het kiezen van ‘Historie’ kunt u de loggegevens inzien, u kunt hier kiezen uit alle meldingen, enkel alarmen of enkel openingen & sluitingen.

Algemeen
Overzicht locaties: Door het kiezen van ‘Locaties’ kunt u een andere locatie selecteren die voor u beschikbaar is. Ook kunt u hier een favoriete locatie selecteren door op het sterretje voor de locatie te drukken.
Meldingen: Door het kiezen van ‘Meldingen’ kan een overzicht worden opgevraagd van de locaties waar een melding voor open staat. Indien er geen meldingen open staan is dit vermeld..
Paskaart: Door het kiezen van ‘Paskaart ’ kunt u uw paskaart gegevens opvragen. Hier ziet u onder andere uw unieke code die u bij telefonisch contact gevraagd kan wordt ter verificatie van uw identiteit. Tevens staan hier de telefoonnummers voor het afmelden van een Alarm bij de meldkamer (alleen bij 247Alarm Business abonnement) en het bellen naar LennMedia voor technishe ondersteuning. Als u achter 1 van deze nummers op het hoorntje klikt wordt een oproep gestart.
Gebruikerinfo: Door het kiezen van ‘Gebruikerinfo’ kunt u informatie van de ingelogde gebruiker opvragen, ook kunt u hier uw toegangscode, taal en geluiden van de een aantal meldingen wijzigen.
Uitloggen: Door het kiezen van ‘Uitloggen’ wordt de app vergrendeld.
Was dit artikel behulpzaam ?
annuleren
Dank je wel !