Artikelen over: Beveiliging

(247Services) Installeren en registreren



Inleiding


Deze handleiding beschrijft het gebruik van de 247Services App die toegepast wordt binnen de 247Alarm dienstverlening. De 247Services app stelt een gebruiker in staat om zijn alarminstallatie(s) te beheren.

De 247Services App biedt de gebruiker de volgende functionaliteiten:
Doorgifte van alarmen en meldingen tussen meldkamer en gebruiker.
Afhandeling en acceptatie van alarmen en meldingen tussen gebruiker en meldkamer.
Het doorvoeren van tijdelijke aanpassingen, bijvoorbeeld: uitzonderingen op de bloktijden.
Het toevoegen of wijzigen van contactpersonen voor de alarmdienstverlening.
Historie en status van meldingen.
Inzien van de paskaart gegevens.

Om gebruik te kunnen maken van de 247Services App dient de gebruiker een uitnodiging via de mail te ontvangen. Deze uitnodiging kan via de app door een hoofdgebruiker van de locatie verstuurd worden naar de gebruiker.

De 247Services App is beschikbaar voor:
Apple iOS 8 of hoger
Android 5 of hoger


Registreren


Om gebruik te maken van de 247Services App door een nieuw contactpersoon, moet door een hoofdgebruiker een nieuwe gebruiker aangemaakt worden. Na het aanmaken van de nieuwe gebruiker zal deze automatisch een e-mail ontvangen met hierin:
De initiële gebruikersnaam om in te loggen op de 247Services App
De URL waar de gebruiker de App kan downloaden

De inlogprocedure bestaat de eerste maal uit 5 stappen:
Stap 1: Downloaden van de 247Services App
Stap 2: Aanmelden op de App met de paskaartnummer die per e-mail verstuurd is
Stap 3: Invoeren van de autorisatiecode die verstuurd wordt via SMS
Stap 4: Het aanmaken van een toegangscode voor aanmelding op de App door de gebruiker
Stap 5: Het aanmaken van een paniekcode door de gebruiker


Inloggen


Nadat de registratieprocedure voltooid is kun je inloggen op de 247Services App. Dit doe je door de zojuist aangemaakte toegangscode in te voeren.
Wanneer je op de grijze “i” drukt, links boven in het scherm, kun je op een link klikken om de algemene voorwaarden te raadplegen.



IT is meer dan alleen een nieuwe laptop of printer. Het is het feilloos samenwerken aan projecten met collega’s, het zijn de tevreden klanten dankzij optimale service en het is de soepele communicatie tussen verschillende teams en afdelingen. Bij LennMedia doen we er daarom alles aan om ervoor te zorgen dat jij altijd bereikbaar bent. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat!

Bijgewerkt op: 16/01/2023

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!