Nieuw e-mailadres aanmaken in DirectAdmin
Om een nieuw e-mailadres aan te maken in DirectAdmin volg je onderstaan de stappen:
- Onder “E-mail Manager” klik je op “E-mail Accounts”. Nu bevind je je op de beheerpagina voor e-mail accounts. Op deze pagina kun je jouw e-mailadressen toevoegen, e-mail accounts verwijderen, of wachtwoorden opnieuw instellen.
- Klik op “Create account” om een nieuw e-mail account toe te voegen.
- Vul “Username” en “Password” in voor de nieuwe gebruiker.
- Met “E-mail Quota” bepaal je hoeveel opslagruimte deze mailbox heeft.
- Met “Send Limit” stel je in hoeveel e-mails deze persoon per dag mag versturen.
- Klik op “Create account” om je nieuwe e-mail account aan te maken. Je krijgt vervolgens een pop-up met alle benodigde informatie om jouw e-mailadres te configureren in je e-mail provider. Je e-mailadres is nu aangemaakt.
IT is meer dan alleen een nieuwe laptop of printer. Het is het feilloos samenwerken aan projecten met collega’s, het zijn de tevreden klanten dankzij optimale service en het is de soepele communicatie tussen verschillende teams en afdelingen. Bij LennMedia doen we er daarom alles aan om ervoor te zorgen dat jij altijd bereikbaar bent. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat!
Bijgewerkt op: 15/11/2022
Dankuwel!